اينم يه اهنگ زيبا از حامد حاكان
......گیتاریست.....
LOVE IS LIKE WAR EASY TO START AND DIFFICULT TO END

خدا حافظ از حامد حاکان رو با ریتم ۴/۴ بزنيد....... 

G         F#         Em         D               F#

از اینجا که پر از غمه خسته شدم میخوام برم

 

               Em       D               Em

قلبم و که دادم به تو دیگه باید پس بگیرم

 

          C             Em

موندن هرگز خداحافظ

 

G                        F#         Em         D        F#

دیگه میرم اگه یه روزه دردای دنیا بریزه تو قلب من

 

          Em       D               Em

ستاره هام خاموش بشن تو آسمون شب من

 

          C             Em

من میمیرم دیگه میرم

 

G                        F#         Em         D        F#

دل میسوزه ازم نخوا بیشتر از این اسیر این قفس باشم

 

          Em       D               Em

هیچی نمونده از دلم خاکستر دو آتیشم

 

          C             Em

ریزه ریزه دل میسوزه

 

G                        F#         Em         D        F#

خسته شدم دلم گرفته این روزا غم خونه کرده تو صدام

 

          Em       D               Em

بارون غصه انگاری میباره تو ترانه هام

 

          C             Em

عاشق بودم خسته شدم

 

CEm  Em     Em C     Em

دل بیا بریم از عشق دیگه نگیم

 

D         Em       C       D   Em  C    Em

درد عشقی که کشیدیم جز خدا به کسی نگیم .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 آبان 1389برچسب:,
ارسال توسط ر و ز به
آخرین مطالب
v

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 27351
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت